„Dostaňte systém reklamácií pod kontrolu”
Elektronický reklamačný systém na odborné posúdenie reklamovaného výrobku vychádza z doterajších skúseností so spracovaním a riešením reklamačného procesu v snahe zjednodušiť a zefektívniť všetky jeho fázy. Výstupom sú odborné posúdenia reklamovaných výrobkov, uzavretie reklamačné procesu v digitálnej forme a štatistické prehľady k reklamovaným výrobkom v súlade s princípmi „Internet of services“.
Prínosy
V jednotlivých fázach reklamačného procesu
- Prijatia reklamácie od zákazníka
+ komplexná digitálna evidencia prijatých reklamácii
+ zabránenie duplicitnému prijatiu rovnakej reklamácie na ten istý tovar vo viacerých predajniach
+ online prístup k štatistikám o reklamácií rovnakých vzorov výrobkov 24/7
+ odstránenie chýb pri ručnom vypisovaní reklamácií
+ prepojenie na kuriérsku službu
+ skrátenie času na posúdenie
- Vybavenia reklamácie
+ prozákaznícke riešenie reklamácie
+ online prístup k stavu reklamácie 24/7
+ upozornenie na ukončenie termínu reklamácie
+ odstránenie duplicity vybavenia
+ upozornenie na „problematických klientov“
Všeobecné prínosy
+ skrátenie času od zadania po ukončenie reklamácií
+ štatistiky nákladov na reklamácie podľa rôznych parametrov (napr. : výrobca, vzor,..)
+ digitalizácia reklamačných protokolov
+ online prístup o stave reklamácií 24/7
+ intuitívne ovládanie